Op 16/12 speelden we de laatste wedstrijden van dit jaar.  Door een late afzegging van de tegenpartij, konden onze U14 niet spelen.  De U12 daarentegen zetten hun reeks overwinningen verder en konden tegen RKC schitteren met een 9-0.

Voor Bornem A was de wedstrijd tegen Limes A een belangrijke wedstrijd om verder ongeslagen te blijven in Hfdkl 3.  Bornem A speelde één van zijn betere wedstrijden en Limes A had hiertegen geen antwoord.  Een duidelijke 23-18 overwinning was het gevolg.

Voor Bornem B verliep de wedstrijd iets moeilijker.  Omdat Limes niet echt een B-ploeg heeft, moesten we het opnemen tegen een zo goed als volledige A ploeg.  Bornem B speelde een verdienstelijke wedstrijd, maar moest de overwinning laten aan Limes B