Het nieuwe jaar 2019 lacht ons nog maar kortelings toe en onze toppers moesten bijna allemaal terug aan de slag.  Onze U12 mochten helaas niet spelen door een wedstrijdverschuiving tegen Minerva.  De U14 kwamen wel in actie en hoe ?  Rijko was hier geen partij en hierdoor een vrij mooie overwinning met 1-19.  Voor de Seniors A en B beloofde het direct al een topper te worden tegen RKC.  In het verleden leek dit altijd een moeilijke verplaatsing en dit was nu niet anders voor de Seniors A.  Toch begon Bornem zeer goed aan de wedstrijd en door mooi en goed samenspel wisten zij RKC meteen vast te zetten en een voorsprong te nemen in de eerste helft --> 4 - 9.  De tweede helft moest Bornem dit onder controle kunnen houden, maar dit was buiten de 'one man show' gerekend van de scheidsrechter.  Ongelooflijk hoe iemand die objectief moet zijn, toch partij kiest voor de ploeg die achterkomt en dankzij een aantal 'cadeautjes' RKC terug in de wedstrijd brengt.  Als dezelfde scheidsrechter dan ook nog beslist om 2 doelpunten af te keuren wagens 'verdedigd' (bestaat dit eigenlijk nog ?) en langs de andere kant het winnende doelpunt van RKC wel toestaat, dan sta je machteloos .... Eindstand 15 - 14 en het eerste verlies voor de Seniors A in de zaal, we zetten dit recht tegen Joki volgende week ;-) De Seniors B konden wel hun wedstrijd in handen houden tegen RKC B en na een zeer goede wedstrijd de winst kleiur geven met een 10 - 12 eindstand.