Ook dit weekeinde stonden een aantal wedstrijden op het programma.  De U12 speelden op verplaatsing tegen Ganda, een wedstrijd die een moeilijke start had voor onze U12 - maar na 8 minuten konden ze stilaan het verschil maken, door mooi samenspel konden ze de wedstrijd eindigen in het voordeel van Bornem met 3-11.  De U14 stond een zware verplaatsing te wachten naar ASKC, een ploeg waar we onze beste korfbal moeten tegen spelen.  De wedstrijd zelf was goed in evenwicht en beide ploegen speelden voor wat ze waard waren, gevolg een 4-4 eindstand.  De Seniors A + B stond weer een zware verplaatsing te wachten, dit keer tegen de ongeslagen leider van de reeks : Joki.  Een wedstrijd tegen Joki, de ongeslagen leider in onze reeks, is natuurlijk een zeer belangrijke.  Toch zijn wij de laatste weken ook heel goed bezig en na het spijtige verlies van vorige week, beetje buiten onze eigen wil om, wilden alle spelers laten zien dat we als ploeg een vuist kunnen maken.

Toch begint Joki het beste aan de wedstrijd en spelen de zenuwen bij Bornem een beetje parten.  Joki loopt uit tot 1-4 vooraleer Bornem zijn ritme vindt.  Op dat ogenblik komt Bornem terug in de wedstrijd en de eerste helft eindigt op 7-7.  Bornem begint de 2e helft meteen wat meer verdedigende druk te zetten en komt tot betere combinaties in zijn aanvallen, dit gekoppeld aan een betere afwerking, zorgt er voor dat Bornem de score in zijn voordeel kan draaien.  Joki komt niet meer echt in de wedstrijd en Bornem kan een wel verdiende overwinning laten optekenen van 11-17.  Dankzij een zeer sportieve en aangename wedstrijd, deze keer goed onder controle gehouden door de scheidsrechter, kan Bornem zich terug nestelen in de top 2 van onze reeks en indien winst tegen Kapellen ( uitgestelde wedstrijd ) de eerste plaats nemen.  Scoorden voor Bornem : Mathias Bosman (6+1S), Ben Van Gaever (5), Katy De Man (3), Sam Martens (2)

Voor de Seniors B, welke ook elke week groeien in hun samenspel, was Joki B ook niet echt een cadeau.  Toch hebben ze hun best gedaan om er een toffe en sportieve wedstrijd van te maken, dit toch tegen een heel aantal A spelers van Joki.  Eindstand 15 - 4 geeft een wat vertekend beeld.

Hieronder de uitslagen + het klassement van U12 / U14 / Seniors A / Seniors B :