Dit weekeinde ( 27 - 28/4/2019 ) speelden alle onze spelers terug in competitie.  Onze U12 speelde thuis tegen Minerva en wonnen hun wedstrijd met 9-2.  De U14 gingen normaal 2 wedstrijden spelen, maar door een forfait en verschuiving werd dit een oefenwedstrijd tegen Hoevenen U14 ( wedstrijd buiten competitie ) - deze wedstrijd werd gewonnen door Bornem met 6-2.  De gemengde ploeg Aalst/Bornem U19 nam het deze keer op tegen Rijko U19 - een mooie wedstrijd die nipt werd verloren met 5-7, maar toch zeker een geslaagd experiment om aan onze U19 spelers wat meer speelgelegenheid te geven.

Onze Seniors moesten een late verplaatsing doen naar Limes.  Limes had veel woorden, doch weinig verhaal tegen de aanvallen en afwerking van Bornem ;-).  De Seniors A wonnen met veel overtuiging hun wedstrijd met 5-19.  Ook de Seniors B gaven het beste van hun zelve en konden de co-leider weerhouden van winst.  Een 8-8 gelijk spel was dan ook terecht.