De eerste trainingen zijn afgewerkt en de eerste wedstrijden reeds gespeeld.  Vorig weekend speelden zowel de U14 als onze Seniors.

U14 : na een gelijkopgaande wedstrijd in de eerste helft, konden onze U14ers de tweede helft hun vele kansen niet meer afwerken en dit resulteerde in een eervol verlies met 3-5 tegen ASKC U14

Seniors : een wedstrijd buiten competitie tegen Hoevenen, maar voor onze Seniors geen reden om zich zo maar gewonnen te geven tegen Hoevenen.  Een wedstrijd waar onze BKC Toppers eerst tegen een achterstand lopen van 0-2. Nadien konden ze de wedstrijd in handen nemen.  Met mooie combinaties en dito afwerking, werd er uiteindelijk gewonnen met 13-15 in het voordeel van Bornem.

Ook de sfeer zit goed te Bornem korfbalclub en dit resulteert in nieuwe leden bij de wriemels, U12 en Seniors + veel volk op de trainingen ;-) :