Ook dit weekend werd er gespeeld thuis en op verplaatsing.  Onze U12 mochten de spits afbijten en zich thuis meten met RKC op zaterdag 08/09.  Een nieuwe vorm van korfbal --> Korfbal One Zone dat in de plaats komt van Korfbal K4 - het grote verschil is dat men speelt naar 1 korf en dat aanval + verdediging zich direct na elkaar opvolgen in een wedstrijd van 4 tegen 4.  Onze U12 helden waren net te sterk voor het moedige RKC en dit resulteerde in een 16-0 overwinning.

Onze U14 had een moeilijke verplaatsing naar Boechout-Vremde.  Het begin van de wedstrijd probeerde Boechout onze U14 te imponeren met mooi 4-0 spel en veel snelheid - Boechout kwam hierdoor op voorsprong met 2-0.  Bouchout kon dit tempo echter niet volhouden en hiervan konden onze U14ers van profiteren.  Zoals ze meestal zeggen - erop en er over, was ook hier van toepassing.  De U14 kwam eerst langszij tot 2-2 en nam dan verder de wedstrijd in handen.  De wedstrijd werd beëindigd in het voordeel van Bornem met 2-5.

Onze Recreanten kwamen daarna in actie.  De eerste wedstrijd met vele nieuwe spelers/speelsters.  Na een verdienstelijkste wedstrijd moesten ze toch de eer laten aan Technico.

De Seniors hadden voor hun 2de wedstrijd The Blue Ghosts op het programma staan.  In het verleden waren dit altijd pittige duels, maar dat konden we helaas van deze wedstrijd niet zeggen.  Het was een zeer sportieve en faire wedstrijd, waar The Blue Ghosts het spel toch wat moest ondergaan.  Bornem speelde op een te hoog tempo voor de bezoekers.  De stand na de eerste helft geeft dit ook aan : 12-2.  De tweede helft was er bijna teveel aan voor The Blue Ghosts dit het moeilijk kreeg met onze goede verdediging en niet meer tot scoren kwam.  De BKC toppers echter gingen verder op hun mooie combinaties en afwerkingen en dit gaf een 22-2 tot eindstand in het voordeel van Bornem.  Ook de B-ploeg speelde een zeer verdienstelijke wedstrijd en kon zo hun wedstrijd eindigen met 17-3 ook in het voordeel van Bornem