---->  Nieuwe leden mogen 2 weken meetrainen. Daarna moeten ze beslissen of ze aansluiten en hun lidgeld betalen.

Lidgelden seizoen 2022 / 2023  ( te betalen voor 1 oktober 2022 ) :

- Multimove : € 50

- Jeugdspelers (-18j.) : € 75

- Seniors (+18j.) : € 95

- Steunend lid : € 50

Betalen kan :

1) Het liefst via een overschrijving, u krijgt hiervoor een uitnodiging tot betaling via Twizzit ( administratief programma van de club ).

2) Indien dit niet mogelijk is, kan dit contant aan de voorzitter of penningmeester  (voor-, tijdens en na elke training).  Je ontvangt dan meteen je lidkaart.

3) Of rechtstreeks via overschrijving op rekeningnr. BE 08 7885 4967 7013 op naam van Bornem Korfbal Club vzw. Je krijgt je lidkaart zodra je lidgeld op onze rekening staat ( ref. : lidgeld 2022-2023 + naam speler/lid )

Ook ouders & sympathisanten kunnen steunend lid (= adherent ) worden :

Voordelen van een lidkaart :

• Leden zijn altijd verzekerd op alle activiteiten die door de club georganiseerd worden: trainingen / wedstrijden / club activiteiten / teambuilding / vrijwilligerswerk / …
  • Korting bij deelname aan het ledenfeest.
  • Gratis toegang tot alle thuiswedstrijden in de zaalcompetitie van Bornem Korfbal.
  • Terugbetaling ( tussenkomst ) via uw mutualiteit.  Terugbetaling / tussenkomst van uw mutualiteit kan u krijgen als lid van een sportclub !! Hoe: Document aanvragen bij uw mutualiteit en laten invullen door onze secretaris.
  • Extra voordelen bij bestelling van kledij of toebehoren
  • Extra voordelen bij activiteiten
  • U steunt hierbij u club en zijn jeugdwerking