Beste spelers, leden en sympathisanten

Naar aanleiding van de strengere maatregelen ivm Corona ( sport en cultuur) en na gesprekken met de federatie en de gemeente, hebben wij het volgende besloten met directe ingang en dit tot nader bericht :

1. leeftijdsgroep tot 12 jaar - trainingen blijven doorgaan op onze terreinen te Collegelaan 46a te Bornem van 18.30u tot 19.30u elke woensdag en vrijdag.  Personen +12 jaar, die aanwezig zijn tijdens deze trainingen, dienen ten allen tijden een mondmasker te dragen, zich te houden aan de afstandsregels en eventuele andere lokale maatregelen.

1. leeftijdsgroep +12 jaar - alle trainingen worden geannuleerd voor de komende 2 weken en nadien zal dit terug herbekeken worden - toch vraag ik jullie iets van sport te blijven doen ( wandelen, fietsen, lopen, ... ) om de conditie en weerstand te onderhouden.  Niets doen is geen optie want als de trainingen en competitie ooit terug opstarten, gaat de achterstand te groot zijn - dit is ieders eigen verantwoordelijkheid - heb je een vraag naar ondersteuning, stuur dan gerust een bericht

Deze beslissing is zeker niet eenvoudig geweest, maar in de huidige omstandigheden de enige juiste.  Hebben jullie vragen, gelieve deze dan in een PB te stellen.

Hou jullie veilig en blijf gezond

Kevin Robson
Bornem Korfbalclub